DBU er klar med nye regler for agenter, der nu bliver til såkaldte mellemmænd i forbindelse med nye FIFA-bestemmelser på området.Fra den 1. april er det slut med at kalde sig selv spilleragent. Det internationale fodboldforbund FIFA har påbudt nye regler, og det har sat DBU på overarbejde.Det danske fodboldforbund har i længere tid arbejdet på at sammensætte krav og standarder for de danske agenter og er nu endelig blevet klar. En af de væsentlige ændringer er, at agenterne nu skal kaldes for mellemmænd.
via www.b.dk http://ift.tt/1HEBX0S
Foto:
via www.b.dk http://ift.tt/1HEBX0S
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen