Det ser ud til, at Kevin Magnussens 2015-sæson bliver uden deltagelse i nogen form for løbsserie. Kun hvis der pludselig opstår et hul hos McLaren, sådan som der gjorde til den sidste uges testkørsler på banen i Barcelona, kommer danskeren i aktion.Det er i hvert fald svært at tolke de udmeldinger, som den danske racerkører kommer med i et interview med Ekstra Bladet, anderledes. Her gør han det klart, at hans eneste mål er at vende tilbage til det hold, som i december sidste år degraderede ham til reservebænken efter en enkelt sæson i Formel 1.
via www.b.dk http://ift.tt/1Bw5V3Q
Foto:
via www.b.dk http://ift.tt/1Bw5V3Q
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen