Donnerstag, 2. April 2015

Hvad er nu det for noget tøjeri?

På denne plads har jeg ved en enkelt, tidligere lejlighed beskæftiget mig med det, jeg betragter som »sociologismens« største synd: At den har afskaffet subjektet. Da emnet på ingen måde er udtømt, vil jeg tillade mig at skrive lidt mere om det i dag.Sociologisme? Spørger De undrende. Og subjektets afskaffelse? Hvad er nu det for noget tøjeri?

Foto:






via www.b.dk http://ift.tt/1ELTjbk

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen