På denne plads har jeg ved en enkelt, tidligere lejlighed beskæftiget mig med det, jeg betragter som »sociologismens« største synd: At den har afskaffet subjektet. Da emnet på ingen måde er udtømt, vil jeg tillade mig at skrive lidt mere om det i dag.Sociologisme? Spørger De undrende. Og subjektets afskaffelse? Hvad er nu det for noget tøjeri?
via www.b.dk http://ift.tt/1ELTjbk
Foto:
via www.b.dk http://ift.tt/1ELTjbk
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen