Sonntag, 2. Juni 2013

Arbejdsulykker i byggeriet bliver ikke meldt

Det kan koste de ansatte dyrt, når virksomhederne ikke melder arbejdsulykkerne, påpeger brancheorganisation.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/arbejdsulykker-i-byggeriet-bliver-ikke-meldt

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen