Sonntag, 2. Juni 2013

Minister sultestrejker i protest mod fængslinger

Yemens menneskerettighedsminister har indledt en sultestrejke for at presse myndighederne til at løslade en gruppe aktivister, der har været tilbageholdt siden 2011.



via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/minister-sultestrejker-i-protest-mod-faengslinger

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen