Sonntag, 2. Juni 2013

Mærk verden

Jeg elsker Europas historie og læser om den hele tiden. Men at betræde og bestige de store steder i egen person er nok så lærerigt.



via www.b.dk http://www.b.dk/kultur/maerk-verden-2

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen