Sonntag, 2. Juni 2013

»Racismen er sluppet løs«

Den nationalkonservative regering i Ungarn skaber et antidemokratisk miljø, hvor racismen trives, advarer landets berømte filosof Ágnes Heller, der efterlyser europæiske valgobservatører.



via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/racismen-er-sluppet-loes

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen