Samstag, 1. Juni 2013

Rolig afslutning på Distortion

Tidligt søndag morgen lakker den københavnske gadefest Distortion mod enden, og det har været en fredelig lørdag aften og nat på Refshaleøen, lyder det fra Københavns Politi søndag ved 04-tiden.»Det har været fredeligt og roligt. Der har ikke været så mange mennesker derude. 7.000-8.000, da der var flest,« siger vagtchef Jens Kristiansen og nævner, at mens gæsterne har opført sig pænt, så har trafikken givet anledning til udfordringer på Refshalevej.»Men det var helt forventet,« siger Jens Kristiansen og oplyser, at der stadig er gang i festen på Refshaleøen.BNB



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/rolig-afslutning-paa-distortion

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen