Sonntag, 24. November 2013

Avis: Bombemand fra Beirut har boet i Danmark

Libanesisk avis skriver, at en af selvmordsbombemændene bag angrebet på Irans ambassade i Beirut har boet i Danmark.



via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/avis-bombemand-fra-beirut-har-boet-i-danmark-0

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen