Sonntag, 24. November 2013

Vi skal styre trafikken, ikke bekæmpe den

Hej, Morten Kabell, tillykke med dit nye job som teknik- og miljøborgmester.Din tidligere kollega, teknik- og miljøborgmester Ayfer Baykal (SF), var flittig, men på grund af fanatisme var planlægningen en katastrofe. Manglende planlægning betyder mere forurening og i tusindvis af spildtimer for bilisterne.Når Ayfer hører ordet biler, får borgmesteren røde knopper, det er fanatisme.



via www.b.dk http://www.b.dk/kommentarer/vi-skal-styre-trafikken-ikke-bekaempe-den

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen