Konservativ byrådspolitiker mener, at Venstre og Dansk Folkeparti i Sønderborg er desperate, når de i et åbent brev tilbyder ham borgmesterposten.
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/k-spids-giver-borgerlige-kold-skulder-efter-brevskriveri
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/k-spids-giver-borgerlige-kold-skulder-efter-brevskriveri
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen