De Radikale og Konservative mener, at der kun vil komme tabere ud af at fratage AC Børnehjælp beføjelserne til at foretage adoptioner efter, at det er kommet frem, at adoptionsbureauet har lavet fejl.
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/r-og-k-vil-ikke-gribe-ind-i-adoptionssag
via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/r-og-k-vil-ikke-gribe-ind-i-adoptionssag
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen