Montag, 25. November 2013

Ø vil tage adoptionsformidling ud af private hænder

Politikerne bør overveje at oprette en adoptionsmyndighed, så staten fremover formidler adoptioner, efter begge private adoptionsbureauer i Danmark har lavet adskillige fejl.



via www.b.dk http://www.b.dk/politiko/oe-vil-tage-adoptionsformidling-ud-af-private-haender

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen