Sonntag, 2. März 2014

Brøndby sat uden for indflydelse i DBU

Efter DBUs repræsentantskabsmøde i Odense i denne uge er Brøndby ikke længere en del af nogen udvalg eller faggrupper, efter klubben forlod forhandlingerne om Superligaklubbernes fælles TV-aftale. Brøndbys formand, Aldo Petersen, er dog ikke bekymret.Som konsekvens af, at Brøndby har valgt at gå solo uden om den fælles TV-aftale, er de nu sat uden for politisk indflydelse i dansk fodbold, da de ikke er med i et eneste udvalg eller faggruppe under DBU.



via www.b.dk http://ift.tt/1mWmJYr

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen