Montag, 3. März 2014

Danmark møder Ungarn i testkamp

Danmark møder Ungarn i en venskabslandskamp torsdag d. 22. maj. Det meddeler Dansk Boldspil Union i en pressemeddelelse, hvor det samtidig fremgår, at kampen formentligt bliver spillet i den ungarske by Debrecen.Kampen kommer til at fungere som forberedelse til DBU’s 125-års jubilæumslandskamp mod Sverige den 28. maj i Parken.



via www.b.dk http://ift.tt/OSovhF

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen