Montag, 3. März 2014

De mødes som ventet i ishockeyens kvartfinaler

Grundseriens vinder, Sønderjyske, valgte ikke uventet Esbjerg Energy i Metal Ligaens kvartfinaler, der blev som forventet.Herning Blue Fox valgte derefter Herlev Eagles, og Aalborg Pirates tog Rødovre Mighty Bulls. Derefter var der Odense Bulldogs tilbage til grundseriens nr. 4, Frederikshavn White Hawks.Første runde i bedst af syv-serien i DM-kvartfinalerne spilles på fredag.Som TISSOT Månedens Spiller valgtes Herlev Eagles' 24-årige svenske back og kaptajn, Henric Nordin.



via www.b.dk http://ift.tt/1kMFLyP

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen