Der er kemi i stort set alle de produkter, vi omgiver os med til daglig. Desværre er der mange af kemikalierne i vores dagligdag mistænkt for at være giftige for vores helbred og hormonforstyrrende. Jeg mener, at vi skal indføre et forsigtighedsprincip og forbyde de kemikalier, der er under mistanke for at være skadelige.
via www.b.dk http://ift.tt/1dfuYvG
Foto: Steen Brogaard/Folketinget
via www.b.dk http://ift.tt/1dfuYvG
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen