De unge danskere vælger i stigende grad at bruge 12 uger eller mere på landets højskoler. Næstformanden for Folkehøjskolerne mener, det hænger sammen med, at de unge ikke vil haste gennem undervisningssystemet.
via www.b.dk http://ift.tt/1fermaO
Foto: Niels Ahlmann Olesen
via www.b.dk http://ift.tt/1fermaO
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen