Hvis du skal rejse mellem Aarhus og Aalborg mandag morgen, må du væbne dig med tålmodighed.En signalfejl på fjernstyringen af togsignalet ved Hobro er skyld i forsinkelser på op mod 30 minutter på strækningen, oplyser Banedanmark.Banedanmark har folk på stedet, der arbejder for at udbedre fejlen, men ved endnu ikke, hvornår signalerne virker igen.BNB
via www.b.dk http://ift.tt/1cmIAr3
via www.b.dk http://ift.tt/1cmIAr3
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen