Sonntag, 2. März 2014

Forsinkelser på tog mellem Aarhus og Aalborg

Hvis du skal rejse mellem Aarhus og Aalborg mandag morgen, må du væbne dig med tålmodighed.En signalfejl på fjernstyringen af togsignalet ved Hobro er skyld i forsinkelser på op mod 30 minutter på strækningen, oplyser Banedanmark.Banedanmark har folk på stedet, der arbejder for at udbedre fejlen, men ved endnu ikke, hvornår signalerne virker igen.BNB



via www.b.dk http://ift.tt/1cmIAr3

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen