Dienstag, 25. März 2014

I Sverige ville Basim bare være svensker

Mange danskere ved ikke, hvordan de skal betegne danskere af anden etnisk herkomst. Det er dog ikke et problem i Sverige. Årsagen skal findes i historiebøgerne.

Foto: Betina Garcia






via www.b.dk http://ift.tt/1gx68dD

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen