Dienstag, 25. März 2014

Sprogforsker: »Vi har et sprogligt hul som er rigtig usundt«

Danskerne har brug for at italesætte det nye og ukendte, men der mangler ord i indvandrerdebatten, lyder det fra sprogforsker, der kalder det sproglige hul »rigtig usundt for os«.

Foto: Henning Bagger, Liselotte Sabroe






via www.b.dk http://ift.tt/NOkmKb

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen