Sonntag, 3. August 2014

Hobro gik efter at kyse Brøndby fysisk

Ifølge midtbanespilleren Jonas Damborg lykkedes Hobro med at tromle Brøndby fysisk, da oprykkeren slog de blå-gule 2-0 på hjemmebane.Jonas Damborg var en af de spillere, som gik forrest i slaget om midtbanen, da den lille jyske fodboldklub sejrede mod Brøndby.- Det føles rigtig godt. Vi kan ikke forlange så meget mere. Det var en fantastisk holdpræstation, og vi følger vores gameplan fra start til slut, sagde han efter opgøret til TV3+ og tilføjede:



via www.b.dk http://ift.tt/1s2pNY8

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen