Sonntag, 3. August 2014

Køreledning aflyser flere tog på Sjælland

DSB har aflyst en række togafgange mellem København, Roskilde og Ringsted, da en køreledning er faldet ned. Det oplyser DSB søndag aften.Køreledningen er faldet ned ved Høje Taastrup.»Fra København mod Roskilde og videre kan vi køre normalt og til tiden igen. Mod København mangler vi stadig kørestrøm omkring Glostrup. Derfor har vi aflyst enkelte regionaltog, der normalt kører mellem København, Roskilde og Ringsted,« skriver DSB omkring klokken 21.00 søndag.BNB



via www.b.dk http://ift.tt/1qIFXSd

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen