Sonntag, 3. August 2014

Ældre isoleres i landsbyerne

Ifølge Landdistrikternes Fællesråd sidder mange tusinde ældre tilbage i landsbyer uden liv og problemet er voksende.



via www.b.dk http://ift.tt/1o3nWQr

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen