Sonntag, 3. August 2014

Motorcyklist indlagt efter sammenstød med bil

En 51-årig mandlig motorcyklist fra Helsingør er blevet indlagt på Rigshospitalets Traumecenter efter et sammenstød med en bilist søndag aften, oplyser Nordsjællands Politi.»Ulykken skete klokken 19:45 på Nordre Strandvej i Hellebæk, hvor en bilist drejer til venstre mod en parkeringsplads. Her overser han en modkørende motorcyklist, som rammer bilen, fortæller vagtchef Ole Hestbæk fra Nordsjællands Politi.Efter ulykken blev den 51-årige fløjet med helikopter til Rigshospitalets traumeafdeling.Vagtchefen kan ikke oplyse, om motorcyklistens skader er livstruende.



via www.b.dk http://ift.tt/1uZ6UYq

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen