En mand er mandag morgen blevet stukket ned i det centrale Aarhus, skriver Århus Stiftstidende.Knivstikkeriet fandt sted omkring Hjortensgade, der derfor er blevet afspærret.Offerets tilstand kendes ikke, men ifølge politiet er han blevet indlagt på traumeafdelingen på Aarhus Kommunehospital. Politiet har ikke yderligere kommentarer til sagen, men oplyser, at manden blev stukket med en spids genstand.BNB
via www.b.dk http://ift.tt/1vEb1FV
via www.b.dk http://ift.tt/1vEb1FV
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen