»Det var en fælles præstation. Vi var to om det.«Sådan lyder det fra en glad og stolt Steen Mondrup, den ene del af Team Tvilling, der søndag gennemførte KMD Ironman Copenhagen i tiden 15 timer, 42 minutter og 38 sekunder.»Jeg er lettet, for det har da været lidt et pres at have hvilene på skuldrene. Så jeg er bare super lettet. Jeg har nogle kæmpe vabler på fødderne, fordi jeg løb i nye sko, og jeg vil nok være syg de næste par dage, men det har været det hele værd,« siger han.
via www.b.dk http://ift.tt/1vEb3xh
Foto: Bax Lindhardt, Simon Skipper
via www.b.dk http://ift.tt/1vEb3xh
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen