Sonntag, 3. August 2014

Motorcyklist indlagt efter sammenstød med bil

En 51-årig mandlig motorcyklist fra Helsingør er blevet indlagt på Rigshospitalets Traumecenter efter et sammenstød med en bilist søndag aften, oplyser Nordsjællands Politi.Ulykken skete, da bilist ville dreje til venstre, men overså den modkørende motorcyklist.Efter ulykken blev den 51-årige fløjet med helikopter til Rigshospitalets traumeafdeling.Den er endnu, om motorcyklistens skader er livstruende.Den 34-årige fører af bilen slap uskadt fra ulykken.BNB



via www.b.dk http://ift.tt/1qJr0ze

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen