OB hentede en hårdt tiltrængt 3-1sejr på hjemmebane mod Hobro i søndagens tidligere kamp. Hjemmeholdets Emil Larsen var en af kampens helt store profiler, og han giver fansene æren.- Jeg ramte et godt niveau i dag, og jeg ved, at jeg kan ramme det niveau. Jeg vil gerne gøre det fremover nu. Det var måske fansenes opråb i går med Red Bull, kakao og besøg til træning, der hjalp, sagde Emil Larsen efter kampen til Canal 8.- Det er fantastisk at stå med tre point i dag. Det var hårdt tiltrængt, og vi havde brug for det, så det er en god følelse, sagde han.
via www.b.dk http://ift.tt/1wUOapO
via www.b.dk http://ift.tt/1wUOapO
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen