Sonntag, 2. November 2014

To mænd mistænkt for voldtægt meldte sig selv

De to mistænkte i en voldtægtssag fra Horsens gik lørdag ind på en politistation i Midt- og Vestjylland og meldte sig selv.De to mænd er begge blevet afhørt, men ikke sigtet i sagen.»De mente ikke, at der var tale om voldtægt. Nu skal de afhøres igen og deres forklaring skal sammenholdes med pigens. Derfra skal en jurist tage stilling til, om der er grundlag for en sag,« oplyser vagtchefen ved Sydøstjyllands Politi søndag formiddag til bt.dk.



via www.b.dk http://ift.tt/1qkngDZ

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen