»Man skal ikke håne det sidste, arabere og muslimer har tilbage«. Sådan lyder det fra de kulturradikales rækker og nu også fra den borgerlige Birthe Rønn Hornbech. De velmenende, men dybt forvirrede stemmer mener nemlig, at Muhammed-tegningerne kun er ment som hån, spot og latterliggørelse af klodens 1,6 mia. muslimers Profet, som vi i Vesten må lære at tage hensyn til.
via www.b.dk http://ift.tt/1JA4Ehk
Foto:
via www.b.dk http://ift.tt/1JA4Ehk
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen