Skal vi være bange for Rusland i Europa? Skal de baltiske lande, Estland, Letland og Litauen, være bange? Og skal vi være bange i Danmark og i de andre vesteuropæiske lande?Når man ser på de historiske erfaringer er der i hvert fald grund til en vis bekymring. Men det er primært en bekymring, vi skal have på de central- og østeuropæiske landes vegne. Og især på vegne af de europæiske stater, som indtil udgangen af 1991 var en del af Sovjetunionen: Estland, Letland, Litauen, Ukraine, Hviderusland og Moldova.
via www.b.dk http://ift.tt/1JA4DKh
Foto:
via www.b.dk http://ift.tt/1JA4DKh
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen