Sonntag, 22. Februar 2015

Vi er i krig

Vi er igen i krig med dem, der ikke vil vores åbne og frie samfund. Dem, der ikke vil anerkende vores moral, sprog, traditioner og den dansk retsstat. Og det er helt op til os selv, om vi vil vinde denne krig.

Foto:






via www.b.dk http://ift.tt/1GiD7M1

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen