Sonntag, 22. Februar 2015

Terroristerne må aldrig sove trygt

Vores land er i sorg, vores tanker går til de pårørende, vores taknemmelighed går til dem, der passer godt på Danmark.Vores næste skridt er at handle. Vi kan aldrig udstede 100 pct. sikkerhedsgarantier, men vi kan garantere, at vi vil være på nakken af vores fjender alle døgnets timer – uanset hvor de gemmer sig.Vi står over for en fjende, der ikke kender landegrænser, og hvor vi ikke har råd til at være naive. Vi skal kunne følge de kræfter, der vil os det ondt både i og udenfor Danmark.

Foto:






via www.b.dk http://ift.tt/1JA4BCm

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen