Demonstrationerne i Tyrkiet ligner unægtelig noget, som vi de seneste tre år er blevet nærmest vant til at se fra de nordafrikanske og østlige middelhavslande - men de er langtfra ens.
via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/der-er-lang-vej-fra-tyrkiet-til-de-arabiske-oproer
via www.b.dk http://www.b.dk/globalt/der-er-lang-vej-fra-tyrkiet-til-de-arabiske-oproer
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen