Sonntag, 2. Juni 2013

Politikere vil have de udviklingshæmmede hjem

Bostedet Møllen brugte i årevis ulovlig indespærring og videoovervågning af udviklingshæmmede københavnere. Nu vil socialudvalget etablere egne pladser til enkeltmandsinstitutioner.



via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/politikere-vil-have-de-udviklingshaemmede-hjem

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen