Bostedet Møllen brugte i årevis ulovlig indespærring og videoovervågning af udviklingshæmmede københavnere. Nu vil socialudvalget etablere egne pladser til enkeltmandsinstitutioner.
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/politikere-vil-have-de-udviklingshaemmede-hjem
via www.b.dk http://www.b.dk/nationalt/politikere-vil-have-de-udviklingshaemmede-hjem
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen